פרויקט מידטאון תל אביב – מיקום מצוין וחיי רחוב תוססים

הכירו את פרויקט מידטאון תל אביב – מיזם נדל”ן מהפכני ומתקדם ששואב את חזונו מערים מרכזיות בעולם. הפרויקט הגדיר במרכז תל אביב אזור חדש ועירוני שנקרא המידטאון של תל אביב. הפרויקט הוקם על ידי חברת קנדה ישראל בבעלות ברק רוזן ואסי טוכמאייר וכן על ידי אלקטרה בניה ויורוקום, חברות בעלות ניסיון עשיר בפרויקטים רחבי היקף.

תל אביב נחשבת לאחת הערים התוססות והייחודיות ברחבי העולם ולעיר הבירה של התרבות והיוקרה בישראל. מחירי הנדל”ן בעיר נוסקים מעלה וממשיכים לעלות משנה לשנה, והפיתוח העירוני בעיר ובסביבתה לא מפסיק. בדומה לכך, גם הביקוש למגורים בתל אביב לא נעצר ולכן משתלם מאוד להשקיע בעיר.

צפו בסרטון על מידטאון תל אביב:

מידטאון תל אביב – מגדל המגורים היוקרתי

midtown_10מגדל המגורים מידטאון תל אביב, שהוקם על ידי חברת קנדה ישראל בבעלות ברק רוזן ואסי טוכמאייר, הוא מגדל יוקרתי וברמה גבוהה מאוד. הבניין מורכב מ-50 קומות ומציע חווית מגורים איכותית הכוללת מתקנים מגוונים ושטחים ציבוריים.

מי שאמון על תכנונו של בניין המגורים הוא האדריכל פרופסור משה צור, אשר דאג כי לדיירים תהיה חווית מגורים מרגשת. מידטאון תל אביב מעניקה לדייריה תחושת מרחב, וסביבת מגורים מפנקת אל מול קו הרקיע של תל אביב. הדירות בנויות באיכות גבוהה מאוד מבחינת רמת הגימור, החומרים, העיצוב והתכנון המוקפד המספק נוחות מרבית.

מידטאון תל אביב – סביבת מגורים תוססת

ברק רוזןכמו כל פרויקט מגורים יוקרתי, מידטאון תל אביב שהוקם על ידי חברת קנדה ישראל בבעלות ברק רוזן ואסי טוכמאייר, מלווה במתחם עירוני חדשני שמשלב מגורים, תעסוקה, מסחר וחיי רחוב. במתחם העירוני היוקרתי תוכלו למצוא משרדים, חנויות, גלריות, מועדונים, מסעדות, בתי קפה ועוד, במרחק הליכה קצר ממרכז העסקים והתרבות של העיר תל אביב.

פרויקט מידטאון תל אביב ממוקם בסמוך אל מוזיאון תל אביב, בסמוך לאופרה ולתיאטרון הקאמרי וניתן להגיע ממנו אל רחוב אבן גבירול התוסס במהרה. כמו כן, המיקום של פרויקט מידטאון תל אביב ממוקם בסמוך אל כל מה שיש לעיר תל אביב להציע ובשל כך, הפרויקט מגדיר מחדש את גבולות מרכז העיר ומייצר עניין רב בכל האזור שסביבו.

 

 

נגישות